torsdag 21 maj 2015

Lägesrapport träning - lägenhet

Jag kände av vaden på uppstarten i Torsby, men nu känns det ganska bra. Jag kör kondition och styrketräning i princip varje dag. I söndags sprang jag 6 km, på måndagen var uppstarten, och då gick vi igenom hela programmet. I tisdags gymmet med styrka, främst bål, ben och armar. Igår cyklade jag drygt 2 mil på mountainbike i terräng. Idag har jag som avsikt att köra skivstång på gymmet. fortsättning följer...

Inget klart med lägenhet än, men ligger bättre och bättre till i kön...Ett tips till er som ska söka nästa år, man kan stå ett år i kö, gör det!

Kommentera gärna vad ni läser på bloggen, bara kul om ni gör det:) glöm inte att "submitta" längre ner på höger sida, då får ni alla mina inlägg på mail

Och..bor du i Värmland och flyttar till Torsby för att gå skidgymnasium, så får du inackorderingstillägg. Däremot är det inte självklart när du kommer från ett annat län. Kolla med din kommun.

Utrustning du kan behöva förutom skidor:

Mountainbike
Inlines
Fotbollsskor
Längdåkningsskidor
Tyngdlyftarskor
Fler ombyten för träning

Listan kommer säkert att fyllas på...

Till sist: ALLA NATIONELLA PROV ÄR KLARA!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...