torsdag 15 oktober 2015

En skoldag hemma i Torsby

Jag brukar gå upp vid 07.00 ungefär, käka frukost och runt 08.00 så sticker jag till skolan. 

I dag på schemat var det först specialidrott som vi har med 2:orna. Sedan käkade jag lunch, och drog hem för att duscha. 

I morgon har jag matteprov så jag pluggade på håltimman, samtidigt som jag tvättade och sicklade av slalomskidorna. 

Jag drog tillbaka till skolan för att ha engelska och svenska, och sedan hem för att laga mat. 

Under kvällen började jag att packa inför Juvasshyttan på söndag. Det är en del att tänka på...

Vi umgås ganska mycket vi 1:or, vi kollar TV, äter ibland tillsammans, spelar TV-spel eller bara pratar. Jag tror att det brukar bli så eftersom vi bor själva här uppe och inte är från Torsby. Vi blir ju som en liten familj:) Idag efter skolan hade vi födelsedagskalas för Gustav!!

Är jag inte på läger brukar jag åka tåg hem på fredagseftermiddag och åka tillbaka på söndag kväll.



Gult är Specialidrott (idag intervaller), sedan lunch, håltimme och Engelska följt av Svenska




Plockepinn!
Slitsamt värre, kallt i luftrören!

Här går det inte på halvfart:)

Morsan på besök, skulle på jobb i Torsby, ville ha mat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...