måndag 9 maj 2016

Snart har det gått ett år! Del I

Det har gått hur snabbt som helst!

Jag kommer ihåg att jag la in många inlägg för ett år sen, det snurrade rätt bra i huvudet i början. Sen kom träningsprogrammet och det var lite svårt att träna på egen hand till att börja med. Jag bytte gym till ett mindre, det kändes bättre just då. 


Sprickan i vaden hämmade mig en del i början och det var förstås frustrerande. 


Bostad var det också lite nervöst med, eftersom det inte löste sig förrän någon gång i juli...



Jag tränade på under sommaren med ganska allsidig träning och sen drog skolan igång. 



Träningsläger först till Wittenburg x 2 och sedan direkt till Hintertux



Sedan följde Juvass och ett nytt läger i Hintertux eftersom det inte fanns snö någonstans i Sverige, utom på en smal tarm i Norrbacken i Idre.



 Sedan läger i Funäs samtidigt som tävlingssäsongen startade, inte helt utan problem.vi blev varse att om man inte har några punkter kan man bli tvingad att avanmäla sig...

I december körde vi tävlingar i Geilo, Hemsedal och Geilo igen...fick åter igen känna på de tuffa situationer som kan uppstå med inställda tävlingar, lång väntan och höga startnummer.


Jag avslutade året med träningsläger i Trysil och Hovfjället med Värmlands Alpina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...