torsdag 22 december 2016

Försöker bli helt frisk...

...så jag har legat lite lågt med tävlandet fram till och med jul. Jag försöker dock träna de tillfällen som erbjuds. Det är luftrören och astman som inte ger med sig.

Jag var hemma under helgen istället för att åka till Fjätervålen och passade på att plugga lite så jag är i kapp när det blir lov.

Det är väl lite löst snack om träning i mellandagarna, vi får se var det landar. 

Direkt efter jag slutar i veckan så ska jag på spirometri för att se hur det ser ut med andningen...

Det blir att ta nya tag 2017!

Bilder från julbak hos Gustav, både saffran å chokladkaka

Blev jättegott! Lite mys innan jul!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...