söndag 11 december 2016

Vi lägger Geilo bakom oss...

Tufft idag också, för min egen del märker jag att jag inte är i slag efter min långvariga sjuka.

Det har satt sig på luftrören och idag kände jag dock att jag var bra med i hela backen, men kroknade strax innan mål, främst pga av att flåset inte var med mig och att astman gav sig till känna vid anstängning. Jag körde alltså ut ett par käppar innan mål, surt!

Nu har vi packat ihop och är på väg tillbaka till Torsby.

Lite random bilder:

Mobilkameran - like..
En av helgens chaffisar
Geilo down town

Starten


Martin Semdahl, Semdahl, Jag, Ricki, Wallman och Skörelid
Semdahl lite sugen?
För en sån här pizza får man sex stycken på Ararat i Torsby!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...