fredag 28 april 2017

Hemsedal - Torsby


Ja efter de två GS i Ål, så började allt  i Hemsedal med att första tävlingen blev flyttad tiil onsdag eftersom vädret skulle bli dåligt på måndag, och det blev det! Riktigt oväder, så det blev en ofrivillig vilodag på måndag. 
På tisdag körde jag  en SG utan några större problem, jag hade dock högt startnummer eftersom jag inte kört nån FIS SG i år, bara YJSM och den var inte FIS-klassad. 

Onsdagens tävling blev en tuffare utmaning, främst i slutet så ingen framstående placering. 

Sen var det att börja ge sig hemåt. 
Carl bodde hos oss sista natten, tur att vi fick stanna en natt till...

Nu är jag tillbaka i Torsby, och har nån dret i kroppen. Känns som feber. Får se vad som händer...

Lite bilder från Hemsedal:








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...