söndag 26 april 2015

Random bilder från förr...

2008
 D2:a, första tävlingen jag ställde upp i, LVC PSL i Kil,  hade inte ens fartdräkt. Tävlade då för Kils SLK, blev 2:a och värvades till Karlstad SLK

  2009 
C1:a, första året jag åkte hela kvalserien 
                                                                         
2010
 C2:a, lyckades vinna sista PSL i Valfjället och säkrade kvalserieseger
    
2011
 B1:a, började med långkäpp, minns att jag tyckte det var tufft

2012
 B2:a, var inte nöjd, även om jag kom på pallen i nästan varje tävling...

2013 
B3:a, det året som vi stod över ett år. Tog en timeout från tävling, men följde med på B-finalen för att stötta kompisarna. Jag blev sugen igen och ställde upp i Värmlandsslalom, och vann!

2014 
USM 1:a, tog det lugnt och satt upp små mål, bytte skidmärke inför säsongen, blev 13:e i slalom i finalen

2014
"Prao" med Torsby skidgymnasium i Tärnaby, hösten, jag står 3:a från vänster i översta raden och ser cool ut:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...