söndag 3 maj 2015

Bloggen är nu officiell. Lite praktiska saker...

Jag fick lite reklam på KSLKs FB sida under förra veckan, och pang, så fyllde det på i räkneverket.
KSLKs FB sida Kul!

Om vi vill följa mig, så finns det längre ner på högersidan, en ruta ni kan lämna er mailadress "Följ mig", så får ni alla uppdateringar på bloggen.

 Ni får också gärna ställa frågor eller kommentera under varje inlägg.

Eller har ni något ni funderar på och inte vill skriva i bloggen så finns det ett formulär "Vill du komma i kontakt med mig" ännu längre ner på sidan till höger. Solklart?

Jag tycker det bara är kul om det blir lite liv på bloggen, Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...