söndag 22 oktober 2017

Läger #4 Geilo

...är inställt för min del. De andra åker idag. Känns sådär.

I slutet på förra lägret började jag att hosta igen. Har legat med hög feber, och har nu fått provsvar och det är antibiotikakur och vila som gäller.

Jag får försöka fokusera på att komma tillbaka utan att stressa så det inte kommer ett bakslag till. Jag har nu varit sjuk i 5 veckor och det blir några steg tillbaka i uppladdningen inför tävlingssäsongen.

Jag åker tillbaka till skolan i morgon, och börjar träna försiktigt.

På fredag drar jag till Österrike, då är jag frisk. Punkt.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...