söndag 29 oktober 2017

Österrike dag 1

Ja efter en ganska dryg resa ner så var vi framme nån gång vid 15-tiden i lördags. Vi lastad ur bussen och kärran och sen chillade vi en stund. Tyvärr så fick vi klart för oss ganska snabbt att det troligen inte skulle gå att åka igår eftersom det skulle bli skitväder. vi tog det lugnt, åt middag och chillade igen.

Herrarnas GS i Sölden blev ju inställt också, det ligger inte alls långt härifrån.

Vi bor riktigt bra på Sporthotel Neustift, med spa och gym.

Eftersom det inte att köra så tog jag sovmorgon, var en vända ner i poolen och testade bastun, sen drog vi till Innsbruck och gick där och kollade ett bra tag, det var sig likt. Jag var ju faktiskt här på bilsemester i juni.

Vi åt även lunch på Orangerie Steakhouse.



Det har regnat hela dagen, lite tölitt...




På eftermiddagen tog jag en joggingtur och sen var det middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...