söndag 8 oktober 2017

Juvass igen #3! Första dagen avklarad

Det är inte direkt några sovmorgnar som gäller på läger.

Igår gick jag upp 05:50 för att hinna käka frukost och stå på starten i backen 08.00.

Det var en ganska snöig och blåsig dag. Det var ovant med minusgrader, kändes i tårna.

Webcambild från idag:


Snön var ganska mjuk men ändå greppig, men jag var hyfsat nöjd med dagen ändå.

Vi drog en "förlunch" vid 10.30 och sen ut igen tills ungefär 13.15

När vi kom tillbaka till Rauberg, så åt vi lunch igen.

Vid 15.00 drog vi på fys:






I mellan passen så försöker vi vila ganska mycket, eller illa fall inte göra så mycket. Men det är ju skidfix och lite annat som ändå måste ordnas. Jag somnade nog ifrån en stund innan middagen, som var 18.30.


En bild från kvällens chill, sociala gänget:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...