torsdag 5 oktober 2017

Inför läger #3

Det var den värsta förkylningen på länge.

Jag har haft ont i halsen typ 3 veckor fram och tillbaka. Jag fick stanna kvar hemma i Karlstad i måndags för att gå till vårdcentralen igen för nya prover. 

De visade dock inget utan det var till att fortsatt ta det lugnt tills det halsonda är över.

Det är surt för jag har inte kunnat köra fys på över 3 veckor nu, det känns sådär när vi ska till Juvass igen i morgon.

Nu börjar det att kännas bättre iaf.


I helgen var familjen och hälsade på brorsan i Stockholm. Vi bodde bra i Hammarby Sjöstad och kollade in Södermalm.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...