söndag 8 november 2015

Öppet hus på Stjerneskolan, familjemiddag på Alstigen

Idag var det öppet hus på Stjerneskolan. 

Syftet var att visa vilka aktiviteter som pågår och vad som erbjuds på skolan. Det var hur mycket folk som helst, både familjer till oss som går där och de som är intresserade av att komma in på skolan. 

Jag träffade på några -00:or. Även om det var lördag, så hade vi lektioner, mest för att visa hur det går till. 

Min familj var uppe och kollade, och eftersom jag åker på läger i morgon igen, så lagade vi middag i lägenheten och umgicks lite innan de drog tillbaka till Karlstad

I skidförrådet finns en dator där man kan kolla på alla filmade åk från lägren, rätt kul att ha det dokumenterat





Här hänger jag på dagarna
Lite datorfix, jag har snabbare nätverk än hemma, uppskattas av brorsan...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...