fredag 5 augusti 2016

Jotunheimen

Hej igen!

Ett litet gästspel på bloggen!

Det är gött med sommarlov och jag är inte speciellt aktiv i bloggen, men jag lovar att det blir ändring snart. Jag börjar den 18 augusti igen. Jag har några bilder från när vi för någon vecka sen sedan åkte  till Jotunheimen för att fjällvandra. 

Vi bodde de två första nätterna i Bessheim, för att andra dagen gå Besseggen. Faktiskt en utmaning, främst eftersom det sluttade brant ner på båda sidorna. Sträckan är 1,7 mil lång, så det tog ett tag.

Jag filmade med GoPro så jag får se om jag lägger ut nån film senare.






Självklart passade vi på att åka lite skidor på Juvasshyttan, och bodde även två nätter på Raubergstulen, där familjen Hultman mötte upp!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...