måndag 12 september 2016

Söndag

En ledig dag i Karlstad, vad gör jag då?

Idag gick jag upp ganska tidigt eftersom vi hade en bil med manuell växellåda som skulle lämnas tillbaka, och jag ville övningsköra lite till...



Igår var jag och en kompis ute å fotade. Har inte bestämt vilken kamera jag ska köpa ännu, lånar brorsans så länge.






Just nu försöker jag plugga lite



Fick lite Österrike-feeling så jag fick morsan att göra en Kaiserschmarrn, helt ok men hur mäktig som helst!


Får väl plugga lite till...

Tåget till Torsby går vid 8.tiden ikväll

Nästa helg är det tänkt att vi åker till Juvass. Det har väl varit si och så med väder och underlag, så här ser det ut just nu, har tydligen kommit lite snö...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...