onsdag 17 maj 2017

En liten sammanfattning år 2

Vad har varit annorlunda?

Vi fick en ny tränare, Niklas

Vi åkte inte till Österrike på försäsongen

Vi hittade Geilo som träningsarena

Jag tog körkort




Vad har varit roligast?

Att jag har punktat

Ta körkort

Att jag ändå kan vara nöjd med delar av åk, och faktist ett helt åk ibland

Vi är ett bra gäng i Torsby




Vad har varit jobbigast?

Att jag ville punkta mer, även om jag vet att det går  i rätt riktning

Att inte riktigt hinna med UF-företaget på distans




Hur har jag utvecklats?

 Jag tycker att jag tar mer ansvar för träningen och tävlingarna.
Analyserar mer och kan hantera besvikelser bättre.
Förr blev jag som ett åskmolm och allt var svart eller vitt.
Nu kan jag titta på delar av åk, försöka ta med mig den känslan och försöka tänka positivt



Utmaningen nästa år?

Att bli nöjd med båda åken

Träna ändå hårdare

Klara skolan

Gå till 30-radie



Nu åker vi snart till Juvass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...