måndag 18 september 2017

En vecka att bara lägga bakom sig

Jag blev rejält sjuk i början på veckan och och ligger faktiskt fortfarande. Jag fick till och med gå till vårdcentralen i Karlstad på fredag för att ta prover eftersom jag hade ont i öronen, halsen och hade feber, men de sa att det var virus så det är bara att gilla läget.

Tur att det är lovdag i dag, så jag får en dag till att återhämta mig på.

Tänkte faktiskt på att det är halvtid på skolan, jag har nu gått två år och har två kvar. Tiden går fort.

Vi har börjat titta på tävlingarna framöver och det är ju lite nya regler som gäller. Man måste ligga på  AET listan för att få köra alla tävlingar. Det är tre kategorier tävlingar FIS AET (alpin elit tour), FIS INT, FIS ENL som gäller i år. Vi är några som ligger på listan just nu och kommer nog att dra på en egen tour uppåt, men den är inte spikad än, fortsättning följer...


Nu vill jag bli frisk och ser fram emot ett bra läger nästa vecka. Vi drar som vanligt på söndag och kommer hem på fredag.

Sånt här väder vill vi ha till helgen:




De bilderna resulterade i bloggrekord med över 2000 besök.

Apropå bloggen ja...

Det är jättekul för ni är fortsatt intresserade. fort jag gör ett inlägg så är det väldigt många besök, men ni skriver inga kommentarer. Ni kan också maila via "kontakta mig" längre ner i bloggen. Gör gärna det, och kom gärna med önskemål om ni vill veta och se. Kom igen nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...