onsdag 20 december 2017

Slutspurt

Ja nu är det sista veckan i innan lovet.

Helgen som var är det bara att lägga bakom sig. Jag har inget flow just nu och det är bara att acceptera. Jag tänker inte gräva ner mig i det som varit.

Jag åker hem till Karlstad i slutet på veckan och laddar om. Jag ser fram emot att få vara ledig och också för att få komma till Trysil några dagar som är planen.

Jag hoppas kunna hitta tillbaka till en positiv känsla på tävling och bara njuta av att åka skidor igen.
Det går bra på träningarna så jag tror det kommer! Det gäller "bara" att tänka positivt:)

Några mobilbilder från Idre. Kallt och fint.


Alm, med en lurig Jorälv bakom



 Torsby en vanlig kväll


              



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...