tisdag 30 januari 2018

På banan igen?

I helgen så var det FIS Sunne som vi själva arrangerade, eller rättare sagt, föräldrar och tränare.

Allt flöt på bra, förutom att det dumpade ner blötsnö i mängder natten till söndag. Men efter en del plogande och pustande så var det körklart.

Dock gick det inte så bra för mig. När jag stod på start kände jag mig helt kraftlös. Med facit i hand skulle jag inte ha ställt upp över huvud taget, då jag inte hade stått på skidor på två veckor, och dessutom inte kände mig bra efter influensan.

Nu börjar jag komma tillbaka och GS-passen i Sunne både igår kväll och imorse kändes helt ok.



Gustav fixar skidor inför resan i morgon

I morgon åker alla alpinister till Almåsa och vidare till Klövsjö för fyra tävlingar GS. Efter det får jag fundera på vilka tävlingar jag ska välja. Norgetour eller Borlänge? Men nu är det först fokus på Jämtland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...