tisdag 8 september 2015

Nu är vi på väg hem igen

 ...efter en intensiv och rolig långhelg!

Sammanfattningsvis har vi kört 8 snöpass med blandade övningar. Första dagen åkte vi friåkning, men sen har det varit mest banåkning. 

Efter varje skidpass måste man fixa skidorna, eftersom det är hårt och krävande underlag.

Varje dag, efter sista passet har vi kört fyspass på ca 45-60 min.

Vi bor bra i vanliga hotellrum och frukostarna är helt ok, jag har bara lite svårt för lunch- och middagsmaten, den smakar ingenting eller konstigt, men man äter för man är sååå hungrig:)

Japp, nu är vi på väg genom Sverige, vi tog vägen Putgarten - Rødby hem, så jag åkte premiärtur på Öresundsbron...




Hem tog vi Bron!


Anläggningen från avstånd, rätt mäktigt faktiskt!

Lite nattsudd...smet iväg till närbutik och handlade lite smått & gott


Master himself! Fixade bort plast med pansarfilen, slipade på kanterna och vips, de blev som nya!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...