fredag 4 september 2015

Nu är vi på väg!

...på första träningslägret i Wittenburg! 5 minibussar drar iväg med alla alpina elever under 5 dagar. 

Innan vi åkte idag så fick vi 1:or genomgå EKG för att kolla så att hjärtat är ok, svar kommer så småningom.

Jag har varit där ett par gånger förut, men den här gången är det annorlunda. 
Jag har packat (det har jag väl iof gjort förut också, men jag får ta mer ansvar för att allt är med), dock fått lite hjälp av farsan att fixa skidorna...

Vi tar en annan väg nu via Trelleborg - Rostock, och det innebär övernattning på fäljan. Vi har blivit indelade i olika hytter och även i Wittenburg bor jag med killar i andra årskurser, känns helt ok faktiskt. Jag ska försöka hinna med fler uppdateringar under resan.



Jag har äntligen fått datorn, en ThinkPad Levorno 11e.  

2 kommentarer:

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...