onsdag 21 oktober 2015

Nicht fahrbar...

Juvass just nu....bild från webcam


Igår var det en oskön dag för min del. Gjorde en rejäl krasch på Super-G-träningen och landade på höften så hårt så det inte blev någon mer banträning för mig. Åkte fritt några åk, men det gjorde ganska ont. 

Vilade och idag var det på´t igen. slalom 5 åk, sen stängde liften. 

Vädret ändrar sig fort på glaciären! Det blåser i princip storm, så det är ganska tuffa förhållanden just nu. 

Idag åkte hälfen av gänget hem, eftersom de flesta ska med sina respektive klubbar på läger under lovet. Jag och den andra hälften stannar några dagar till. 

Mina föräldrar kommer upp på fredag och stannar lite beroende på väder, men då åker jag med dem hem och tar lite lov jag med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...