söndag 27 mars 2016

Ändrade planer!


Helmut filmade lite igår: Påskåkning i Sunne Först Paulina sedan kommer jag!

Hyfsat bra förutsättningar trots värmen. Jag hade gärna åkt de andra dagarna träning erbjöds, men fick ett erbjudande om att få följa med till Kvitfjell igen.

Var där även på påsklovet förra året, men landade lite tokigt och fick en spricka i vaden. Har lovat att inte göra någon frontflip i år:)

Jag drar upp i morgon, och åker hem igen på torsdag eftermiddag. Jag blir körd till ett tåg som går till Oslo, och sedan blir det buss vidare till Karlstad. Jag anländer någon gång vid 01.30 på natt till fredag.
Jag och morsan åker nämligen till Fjätervålen på fredag för två GS-tävlingar under helgen.











1 kommentar:

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...