tisdag 15 mars 2016

SM-veckan

Tillbaka i vardagen. Ganska gôtt faktiskt. Det är lååångt till Boden och lika låååångt hem!

Hur var det under veckan? Ja det var kanonkul, även om mina förväntningar på resultat var högre. Jag kom i alla fall ner i alla åken!

Tack Storklinten för ett proffsigt arrangemang!!!!

Tisdag:
Vi kom upp på  eftermiddag och då tog vi det ganska lugnt. fixade med skidor och gick ut och åt på en pizzeria som inte levererade.

Onsdag:
Träning DH och vi fick köra 2 åk, och det gick väl ganska bra. Svårt när det är så kort bana, allt hänger på starten.
På kvällen gick jag, Linus och Gustav ut på ett hamburgerställe.

Torsdag:
DH, fick lite fel position på skidorna och hade svårt att få riktigt fart, linjen helt ok.

Fredag:
SG, hamnade på innerskidan i 1:a, 2.a gick lite bättre, hade dock tappat mycket.

Lördag:
GS. Missnöjd med 1:a, men körde upp mig rätt många placeringar i 2.a.

Söndag:
SL, fick ett stopp i 1:a, så jag var tvungen att staka igång, men hyfsat nöjd med 2:a. Körde upp mig 22 placeringar.


Lite slumpmässiga bilder...



Mäktig invigning med JAS





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...