söndag 27 november 2016

Ingen drömstart på tävlingssäsongen...


Efter att vi kommit hem från förra lägret så bröt en förkylning ut, så jag blev däckad nån dag. Sen drog världens hosta igång! Jag hostar hela tiden...

I fredags morse åkte vi tillbaka hit till Funäs igen för att köra 2 GS och sen träna i 4 dagar. Uppladdningen för min del kunde ju varit bättre. Jag kom ner båda åken igår under tuffa förhållanden, dessutom hostande...inte så kul.

Idag skulle jag försöka ladda om, fortfarande hostande, gick sådär...
Efter att ha blivit sen i ett par portar så orkade jag bara inte fortsätta. Jag borde
nog inte ha startat idag.
Efter uråkningen åkte jag ner till byn, åt lunch och sedan har jag chillat.
Jag har förberett tränarna att jag nog får ta en vilodag i morgon.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...