måndag 6 februari 2017

205 inlägg och snart 25 000 besök på bloggen!

Här är det första inlägget 20 april 2015 efter att fått ett samtal på påskafton från P-H.

Det är alltså snart 2 år sedan.

Snart börjar det väl funderas bland 01:orna på samma sätt som det gjorde för mig...

Att bloggen skulle bli så här välbesökt hade jag då inte en aning om, men det verkar som om det är just 01:or och de som redan går på gymnasiet och deras föräldrar som är mest inne, med tanke på de kommentarer som jag har fått på mail.

Hur som helst är det jättekul och jag fortsätter så länge som det är roligt och att jag ser att bloggen besöks. Samtidigt blir det ju som en dagbok för mig själv.




En av de första bilderna jag la ut 2015, lite kortare hår...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...