måndag 20 februari 2017

Det hopar sig...

Kom hem till Karlstad i fredags kväll - dyngförkyld igen!

Hade tänkt plugga eftersom jag hade både prov i ekonomi och matte under veckan, men det gick sådär. Jag var verkligen däckad!



Mamma och pappa följde med upp tillbaka till Torsby igår och fixade lite i lägenheten,
 jag låg mest i sängen och tittade på.

Dock fick jag ett ryck och tog bort köksluckorna för att få lite liv i köket, 
få se om jag låter det vara så.

      

En liten köksö, ny större spegel, flyttade några tavlor, skohylla och belysning



                                                          Skohyllan, dock suddig bild
                   


Hängig

           
                                   Lite bättre ordning på skrivbordet, men jag sitter ändå aldrig där:)



                                                                 Pjäxtorken på plats

                         

Min "lilla" tavla flyttades och ny belysning

Orkade bara gå på matten idag, men förhoppningsvis flyttas provet fram tills efter sportlovet...

Tävlingar är det också till helgen i Bollnäs, alla killar som ska med är sjuka just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...