tisdag 20 februari 2018

Bra dagar!

Sedan sist har jag varit och tävlat i Borlänge. Det känns som jag är på rätt väg, punktade iaf.

Jag har inte alls kört lite många tävlingar som förra säsongen, eftersom jag inte riktigt känt mig på topp. Jag valde att stå över Norgetouren och körde alltså bara Borlänge.

I helgen som kommer är det Bollnäs men jag väljer att träna hela sportlovet, känns mer meningsfullt. Dessutom vill jag umgås lite med brorsan som kommer hem från Stockholm.

Nu helgen som var drog jag Gustav B, Linus och pappa och kollade Sweden Rally, lite exotiskt faktiskt.




Riktiga rallytakter











Idag var det magiskt i Sunne. Det är gött när solen börjar hålla sig kvar en stund och skidåkningen är som bäst.


















Igår kväll var det tuff kamp på planen igen. Oklart vilka som vann...



Hejarklack på plats:)

Pressen också...

Gustav på avbytarbänken

Jorälv tar timeout

Stilstudie Ian

Tuffa tag med Gustav och Alex

Tekning! Love och Oliver

Mål?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...