söndag 4 mars 2018

Det blev Bollnäs ändå och sen sportlov

På onsdagen bestämde jag, Linus och Gusten att ändå dra till Bollnäs. Vi hittade ett vandrarhem som det visade sig hade sett sina bästa dagar. Men det funkade. 

Tävlingarna kan vi glömma, jag får det fortfarande inte att stämma så det är bara att fortsätta träna.












Linus vann på söndagen, kul!















Vi kom hem ganska sent på söndagen, så jag bodde kvar i Torsby för att få kortare väg till Sunne eftersom vi skulle ha sportlovsträning.






Tapas i Karlstad också. Nyöppnade i nya lokaler, Baron. Bland det bättre man kan äta.



Brorsan skulle till Sälen med kompisar och har inte stått på skidor på 4-5 år. Vi plockade ihop bra grejer till honom och sedan hade vi lektion i Bryngan. Alltid kul att hänga med honom!










Innerskida direkt:)




Sunne onsdag














Jag körde måndag och onsdag i Sunne, sedan åkte jag och Linus och våra farsor vidare till Trysil på torsdag kväll för att köra i Högegga fredag och lördag. Bra genomkörare! Hann med att se Färjestad platta till HV71 också:)
















Idag har jag slappat och pluggat hemma i Karlstad och är nu tillbaka till Torsby.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...