onsdag 9 maj 2018

Nya ansikten i Torsby och värme!

Det har varit introdag för de nya alpinisterna, det känns som ganska länge sen jag själv satt när med träningsschema.

Jag fattar inte att jag nu i höst börjar mitt sista år!

Här finns tips för dig som ska börja!

Träningsdagbok
Sommarträning på egen hand 2015

En värmlänning såg jag i alla fall, Linus Lander.

Välkomna allihop!

Jag har ju missat att gratta två klubbkompisar som kommer gå på skidgymnasium i höst. 

Adam Hofstedt, Malung

Seth Gustafsson, Sveg

Grattis och lycka till!


Klubben kommer nu alltså ha 12 åkare på skidgymnasium, helt galet!

Första dagen i lägenheten
Allt var nytt, även att åka tåg




Sommarvärme igår kväll = GRILLA!


Avslutade på golfbanan. Bra kväll. Eventuellt är min hosta lite bättre också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...