torsdag 26 april 2018

Efter säsong - försäsong?

Ja nu har jag lagt skidorna på hyllan. Det gick snabbare än jag tänkte mig. Jag skulle ha tränat under förra veckan, men det var studiebesök till Karlstad som kom emellan och sen gick det inte att åka mer.


Vi la ner resan till Storklinten/Tärnaby och jag är otroligt tacksam över det beslutet så här i efterhand. Det har inte varit så värst bra förhållanden och hälften av Tärnabytävlingarna har ställts in, surt...



Förra helgen var jag och Emma hemma i Karlstad och tog det lugnt. Jag hängde även med mamma en sväng till sommarstugan för att fixa lite. Längtar efter vattenskidsäsongen nu!



Jag körde ganska intensivt med fys under förra veckan och det har det väl blivit den här veckan också, snart tester ju...


Linus och Erik in action





Tränarna har gått ut med preliminärt schema för försäsongen nu fram tom vecka 46 och det ser bra ut, 28 skiddagar hittills.







Vi startar i Fonna, men det skiter sig nog för mig för då har jag resa till Palma bokad...får se om jag drar upp för 1 skiddag.

I övrigt är det mycket Juvass och sen Funäs.

Och nu är det snart examenssäsong:) Jag har ju fördelen av att gå på balen både med treorna och nästa år när jag själv tar examen. Kul!


Unnamäj häromdagen



Provade gamla kostymer, funkade sådär. Blir till att investera...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...