söndag 15 april 2018

Slutspurt och Grillkväll

Nu är jag tillbaka i Torsby efter att ha varit i Sälen. 

Tävlingarna gick väl inte så som jag hade hoppats. Det var många utländska åkare som tryckte ner oss i startfältet. Jag åkte ur i SL, men det faktiskt inte banan som var tuff utan jag fick en käpp i huvudet lite tokigt så jag tappade fokus. Sånt händer med det är tölitt!

Vädret var i alla fall helt ok, så jag fick chilla istället. 






I GS fick jag väl ingen framstående placering och jag är verkligen inte nöjd med åken, men jag får se det positiva med att jag kom ner i båda. Min historik i GS ser väl sådär ut, men det kan bara bli bättre!

Vi bodde i Linus stuga och åkte mellan Sälen och Trysil. Det funkade bra, dock lite tidigt igår, 05.00...


Linus lägger sista touchen på kvällsmaten



 Inte så många träningar kvar för de gamla 3-4:orna. Lite sorgligt...Tiden går väldigt fort!

Från vänster Ian, Maja, Gustav, Siri, jag, Ricki och Linus. Oliver tog bilden.


Vem är coolast?


Lite bilder från kvällens grillmiddag hos Erik och Julia. Jag, Emma, Linus, Nellie och Johanna var där.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...