söndag 18 november 2018

Missad tävlingspremiär

Jag försöker att inte tänka så mycket på allt jag missar just nu, utan fokuserar på att må så bra som möjligt ändå och ta det lugnt för läkningens skull. Skolan får sitt också och det skadar ju inte.

Tårna har fram tills nu sett ut som de ska trilla av, helt svarta och svullna.
Jag kan bara gå i Uggs och det svarta har börjat släppa och under finns ny tunn hud som är väldigt öm.

Inte aktuellt med pjäxor ännu alltså, och jag vet faktiskt inte när jag kommer i dem heller.

Jag missade läger i Idre och Funäs och tävlingspremiären i Kåbdalis. Jag fick kolla i appen hur det gick för de andra och roa mig med WC-premiären här hemma.

Om en vecka är det Björnrike, men det är nog inte att tänka på.


Äntligen! Efter 5 veckor blev jordfelsbrytare inkopplad och vi kunde börja tvätta!


Finmiddag när tjejerna var på avslutning.

Sushin är bra i Torsby

Till och med Emma gillade den!

Sotade ur bilen lite idag - nä vi har inte sålt den.

Ny investering för fossingarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...