torsdag 13 december 2018

7 veckors ofrivillig vila

Hej,

Det blir inte så mycket uppdateringar just nu. Jag går i skolan som en helt vanlig elev, tränar fys och och tar det ganska lugnt.

Fötterna har läkt på ytan, men det gör ont. Jag testade i torsdags i Trysil med skolan, men efter tre åk fick jag ge upp.

I söndags åkte vi ett "turistsväng" till Trysil igen, jag och Emma, och då gick det hyfsat...

I dag testade jag igen, nu med två storlekar större pjäxor, alltså storlek som jag åkte på för två år sedan. Började frysa efter 2 åk. Körde väl något åk till men det var lite tufft. Jag får acceptera att det går sakta men säkert framåt.

Tävling är det alltså ingen ide att åka på än. Det är klart att det känns tungt när de andra åker iväg. Jag har väl missat en 6-8 tävlingar hittills och ett par träningsläger.

Nu ser vi fram emot jul och förhoppningsvis träning, så hoppas jag nästa år blir bättre!

Som vanligt några random bilder:


Hej, hej!

Från Trysilträningen i torsdags

Trysil i söndags
Nån kött-bowl hemma i Torsby

Fin morgon i söndags

Edane i helgen

På väg till Trysil


Har varit en sväng till Stockholm. Brorsan fyllde 24 år. Åt lunch på Jureskogs, helt ok men dyyyrt!

Kungsan

Italienskt på Söder, godaste pizzan på länge

Skansen

Familjen på julmarknad

Fick låna brorsans drönare över vintern. Torsby från ovan

Hemma i Karlstad, Romstad. Gamla flygplatsen syns

Vårt hus med skitigt tak

Lite julgodis har vi fixat i Torsby

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...