tisdag 12 januari 2016

Det är så kul att ni följer mig! Snart 9000 besök på bloggen! Tack!

Verkligen skitkul att det är så många som är intresserade av min vardag på skidgymnasiet! 

Jag kan ju följa statistiken, och de gånger jag lägger ut nya inlägg så får jag flera hundra besök på sidan. 

Nu när jag har tränat med Värmland under lovet, så har många kommit fram och pratat med mig om bloggen och det är jätteroligt. 



MEN...snälla ni, kom gärna med kommentarer! Jag har lagt upp kontaktformulär så att ni kan maila mig om ni inte vill kommentera direkt i bloggen.  





Eller om ni vill kommentera något som alla ser, så gör ni det här efter inlägget, vill ni inte skriva något, så kan ni bara klicka i om ni tyckte om inlägget vid "reaktioner"



1 kommentar:

  1. Hejsan,
    Jag heter Tove Lindgren och jobbar med ett företag som hjälper bloggare att få betalt för att skriva valfria inlägg inom passande ämnen.
    Om du kan tänka dig att skriva ett inlägg mot betalning så får du gärna maila mig på tove.lindgren@pvmmedia.com så kan jag skicka mer information.
    (Även ni andra som driver bloggar är välkomna att kontakta oss).
    Åldersgräns 16 år.
    Mvh, Tove

    SvaraRadera

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...