torsdag 21 januari 2016

Jaha, det här var en helt vanlig dag....

Jag har fått frågan " vad gör du en dag i Torsby när säsongen är igång?" 

Det här:


07:00
Går upp, käkar frukost, packar i ordning för dagens träningspass som är i Sunnebacken.

Schemat idag är Specialidrott (gula), Samhällskunskap (brunt), Lunch (grått), Matte (orange) och Engelska (rött)


 8:15 
Bråttom, bråttom! Bussen till Ski Sunne går NUU!



 8:25 
Äntligen på bussen...


Bra Erik, hjälmen på!


 9:00:
I backen, bra väder och bra underlag. Nu kör vi!


 10:00
Vi tränar på tid i "slingan". Nöjd.


 11:00
Passet är över och jag ska snart vara på lektion i Samhällskunskap, jag har dessutom prov..inte populärt! Det ska egentligen inte vara en lektion direkt efter träning, utan håltimme eller lunchrast...


13:00
Kom en kvart försent till provet, men nu är det gjort!
Lunch!


16:00
Tv-spel hos Erik, nu äntligen lite slappa efter en tuff dag. Matte och Engelska på eftermiddagen. Tar lite soppa som mellis.


19:15
Matlagning hemma med Erik


19:30 
Klarrt! Hungrig!



22.00
Slappar med lite mer TV-spel. FaceTimear med morsan och farsan. Tävlingsplanering, Hassela (nästa helg), Idre, Fjätervålen, Duved?


23.00
Då sover jag förhoppningsvis.

I morgon åker jag hem eftersom det är tävlingsfritt under helgen.
Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...