tisdag 2 februari 2016

Det jag funderar på just nu...

...är varför det inte går som jag har tänkt mig på tävlingarna hittills. Har jag för höga förväntningar på mig själv? 

Det har gått riktigt bra på träningarna och även under försäsongen, men när tävlingen kommer så händer det alltid någonting, innerskida, skär fast och tappar fart, små misstag...

Alla runt mig säger att "det är bara början", "höga startnummer", "du har många tävlingar kvar", "du vet att du åker fort" men jag vill gärna ta mig ur det här bakflytet. Jag vet att det stämmer allt alla säger, men jag vill att det ska stämma även på tävling, jag vet ungefär var jag ska ligga, och det är en bit kvar dit.

Nu drar jag igen i morgon för 4 dagar i Idre/Fjätervålen. Jag kommer hem på söndag kväll och direkt på tisdag lunch åker vi ett gäng till Duved för att träna och tävla i fart. Det ska bli kul!

NEJ, NU ÅKER JAG PÅ TÄVLING OCH HAR SKITKUL! 

Skickar med en bild på de här sköningarna! Förutom jag och Linus, så är det Gusten Berglund -00, Erik Hultman -00, Carl Setterström -00

Ses vi i höst killar????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...