torsdag 4 februari 2016

#tbt

Den här bilden kom upp sin ett minne på Facebook. Jag var bara fem pannkakor hög...

3 februari 2010, helsida i Värmlands Folkblad när jag vann SG och DM i Ski Sunne som C2:a. VF är faktiskt bra på att uppmärksamma ungdomsidrott!

Sponsrad var jag också, hehe!


Ni som har börjat läsa bloggen nu får det första inlägget HÄR, om ni inte orkar läsa alla inlägg bakåt. 

Men läs gärna lite om bakgrunden innan jag kom in på gymnasiet tex Sista året som USM-are  för vägen har inte direkt varit spikrak. 

Även på LVC - tiden höll jag på att lägga av helt...

Kanske ni kan bli lite inspirerade när det känns motigt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...