torsdag 25 februari 2016

Vad händer framöver? Hur går det för Hultman?



Jag avanmälde mig till tävlingarna som var i helgen i Mora och Borlänge, kände att jag behövde komma hem till Karlstad och ladda om batterierna lite. Jag var lite besviken efter fartveckan i Duved, fick inte riktigt ut det jag tänkte av min skidåkning. Det var dock kul att få delta på en så pass stor satsning som Team åre 2019 är.

Typiskt nog så fick jag en rejäl förkylning när jag kom hem och var däckad fram till och med tisdag. På tisdag eftermiddag åkte jag tillbaka till Torsby, pappa körde mig, det var gôtt...

Igår kom då Erik Hultman och stannar tills i morgon. Vi åker tillsammans hem och då har jag sportlov. Det är tänkt att gymnasiet har träning mån-ons i Sunne nästa vecka, och det har jag anmält mig till.

På tisdag veckan därpå är det Yngre Junior SM (98:or och 99:or) och det är i Boden! Det strulade med boendet, eftersom det ligger fler arrangemang där uppe samtidigt, men nu verkar det har löst sig. Jag hoppas transporten gör det också. Farsgubben följer med och har servicen:)

Sedan är det några tävlingar kvar som jag vill åka, bland annat i Hemsedal.
Vecka 15 är det Sälen Wintergames (Ski Funtastic) från tisdag till fredag för min del, får se om man hänger där helgen ut, vi har stuga hela veckan...

Jag hoppas det finns snö att åka på ett tag till bara!



Jag tror Erik har tycker det har varit kul idag. Han följde med på träningen i Sunne och åkte lite fritt med tanke på att han fortfarande kör rehabträning efter axeloperation. Själv fick jag göra matteprov istället, känner mig fortfarande seg i kroppen.

Jag käkade lunch, Eriks slängde sig i duschen och kom till SAM-lektionen. Jag "offrade" mig och åt lunch igen så inte Erik behövde äta ensam, tacos...Sen hem och hämtade lite skolgrejer och tillbaka och körde matte och engelska. Nu på eftermiddagen har vi varit på byn och kollat i affärer, handlat och jag har visat runt lite


Bjöd på smoothie

PeKås

Kycklingwok på G

Äntligen mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...