torsdag 3 augusti 2017

Sommaren fortsätter...

 Ja här kommer ytterligare rapport om vad som har hänt sedan jag kom hem från Europaresan.

Direkt när jag kom hem hade jag en tid på KMTI och sjukgymnast. Det visade sig att mina skulderproblem var låsta kotor i bröstryggen, som sjukgymnasten smidigt lossade på. Helt otroligt, jag har inte känt något sedan dess!

Nu gäller det att ligga i med träningen, har väl en del att ta igen...

Skolan börjar den 16/8, men direkt veckan efter åker jag en sväng till Palma, Mallorca. Sen blir det full fart.
Det ryktas om att det är klart med ny alpintränare, men jag vet inte om det är officiellt ännu, så jag får återkomma. Jag gillart iaf!

Precis nu har jag åkt på en roadtrip med Gustav, vi vet inte var vi hamnar och vi vet inte hur länge, men bilder kanske kommer...
Här var min utsikt i 3 veckor. Jag och Linus jobbade för LIAB i Sthlm och drog kabel

En fin kväll i Sthlm

Eftersom vi bodde på hotell blev det mat ute en del. Jag trodde att jag förätit mig på sushi efter Bologna (25 bitar) men det var faktiskt gott ändå
Ibland blev det inte så nyttigt
Men då fick vi träna desto mer. Eftersom vi jobbade från 07.00 till 20.00 så var det en utmaning att hinna äta och träna på kvällarna

Vi hann en sväng till brorsan i Skogås, han har nu flyttat 3 ggr sedan förra sommaren.


 Här är placet jag jag åker till när jag vill ladda om. Stugan i Sånebytorp, Rottneros









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...