tisdag 29 augusti 2017

Tillbaka i Torsby

Nu kan jag väl säga att allt börjar på riktigt i skolan. första hela veckan jag går. På söndag beger vi oss till Juvass. Lite häftig kontrast. I förrgår 33 grader i skuggan och 28 i vattnet, nästa söndag snö!

 Jag kom hem sent i förrgår från Palma, tog bilen från Gardemoen direkt till Torsby.

Jag åkte med familjen och en familj till. Min barndomskompis Oscar och jag i Formentor


Någon morgonrunda blev det, och vi cyklade säkert 6 mil, bland annat Playa de Palma.

Nu tillbaka till vardagen i Torsby. Igår började vi med cykelintervaller och inställda lektioner, så första lektionen hade jag 16.10. Sen handlade jag. Gött å ha bilen just nu...

Lagade mat och nu tar jag det lugnt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...