torsdag 17 augusti 2017

Skolstart 2017-2018

Jag drog upp på morgonen igår med bil eftersom jag hade en del grejer med mig. Det var bara upprop och sen var det klart. Inte så många som dök upp, och det förstår jag när man kommer långväga ifrån.
Idag har det inte varit några lektioner så då hängde jag med Linus till Dalskidan.

Jag hann med ett besök på Dollarstore, åt lunch på skolan, slappade lite, tror jag somnade på soffan en stund, handlade mat, badade...

Sen tog vi med oss ett gäng 1:or och 2:or i våra bilar och drog till Diner 45 i Stöpafors, 50-talsstil Burgerställe.

Från vänster: Linus hand:), Alexander Alm,( ny 1:a), Mikael, Oliver, Olivers lillebror, näsan på Martin Setterström,(ny 1:a,  och Carls lillebror), näsan på Daniel Jorälv,( ny 1:a) och  Carl.

Å Gusten var ju med oxå
Vi tog en avstickare till Tossebergsklätten, det ligger ju precis vid Diner






Och lite fotboll på det! Bra dag



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...