måndag 4 april 2016

Blandade bilder från Kvitfjell, Fjätervålen och Torsby




Snapchat Kvitfjell, offpist i blötsnö

Kvitfjell en solig dag

Fjätervålen en regnig dag...
Jag, kung av blötsnö:)
Efter 3 heldagar i Kvitfjell, så tog jag först tåg till Oslo och sedan vidare till Karlstad med buss. Jag landande vid 02.00-tiden och på fredag packade jag och fixade skidor, för att sedan dra till Fjätervålen för 2 x GS FIS. Jag övningskörde till Torsby där vi sov, men på lördag fick morsan köra, jag var rätt trött faktiskt...
Söndag i Fjätervålen, bättre väder!
Erik ser proppmätt ut!

Innan första åket 

Delar av landslaget var där, både juniorer och seniorer, Anna Svenn-Larsson, Emelie Wikström...

Anna vann på söndagen

Vi körde två tävlingar. Jag är hyfsat nöjd, främst med första åket igår. Föll dock ner i resultatet i andra åket, då jag kom lite sent och fick sladd. Punktade i alla fall...


Har precis startat ett mikroföretag på ekonomin, och var och presenterade vår affärsidé till Drakarna. Vi köpte bandanas som vi nu ska sälja till alla som vill ha. 20:- styck!! Kom å köp!

Gourmetmiddag hos Linus!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...