tisdag 19 april 2016

Grattis alla ni som kom in på gymnasium!

Jag förstår att det är tufft när man får besked om att man inte kommer in....och fortfarande vill åka skidor, tävla, få testa hur bra man kan bli. Tråkigt att det blir vinna eller försvinna. Det gäller nog att kolla de klubbar som har U16/åkare, att hänga på dem. Jag hoppas att ni som inte nådde ända fram, hittar en annan bra lösning.

Just nu är jag i Lindvallen och kör Ski Funtastic på Sälen Winter Games. Vädret och förhållandena i backen har varit riktigt kassa. I onsdags var det GS och jag tog dock mig ner i båda åken. I torsdags blev GS Inställt efter att ha blivit framflyttat några gånger. Igår var det dags för SL, jag har inte så låga punkter än så banan var inte rolig att köra i som 130:e startande. Jag tyckte det gick hyfsat, men strax innan mål blev jag sen in i en hårnål pga en vall så få blev det innerskida och ut. Myhrer gjorde en fantastiskt 2:a åk! Kul att se!
Det gick inte att åka friåk heller och spöregnafe gjorde det också...
Vi har stugan fram till i morgon men vi funderar på att dra hem i eftermiddag. Jag har inga fler tävlingar här, och har lite plugg att göra.

Nästa helg är det Hemsedal!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...