tisdag 19 april 2016

Pluggdag!


Tillbaka i Torsby igen efter nästa en vecka i Sälen och Ski Fantastic. Även fast det var väldigt dåliga förhållande i backen och dåligt väder var det ändå  en kul vecka. Coolt att träffa så många WC och EC-åkare på samma gång. Lyckades byta stavar med Albert Bäckman, men det är en annan historia! Trevlig kille iaf...

Men imorse började jag med att ha utvecklingssamtal med min mentor, jag hade i och för sig inget att vara orolig för så det gick smärtfritt.

På svenskan hade jag en presentation angånde nåt som jag "gör gott" för mig själv eller någon annan. Jag valde att berätta om familjens fadderbarn om vi har haft i nio år.

Det kändes bra att jag själv fick tänka till och uppdatera mig om vad vi egentligen har gjort för byn där Francis,14 år, bor och vad Plan International står för. Jag är nöjd med betyget jag fick för presentationen...

Nu är det matte och ekonomi!


        Schysst högtalare från Bose som leverar bra musik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...