tisdag 3 januari 2017

2016 lite nya och gamla bilder

Geilo down town


Linus

Högegga

Högegga i mellandagarna

Med brorsan på Casanova i Karlstad, mellandagarna.
Finaste vädret i Juvass. Jag, Dalmalm och Bergklint
Spontanläger i Trysil,
Juvass
BeyondX-grabbarna!

Juvass, togs rekordmånga bilder pga vädret.
Packar inför Wittenburg, jag och Carl
Besseggen med familjen



Sommarskidåkning med Hultman, Juvass

Fryken, Stugan i Sånebytorp
Fjätervålen förra säsongen, foto Gunnar Bergstedt


Skolstart, fina kvällar

Kvitfjell med Gustav Bagge, friåkning

Hemmabacken, Ski Sunne

YJSM i Boden

DH-träning i Sunne

Sommarlov

Alla kom in på skidgymnasium!

Sunne i mellandagarna förra säsongen, lite mer snö...

Hovfjället mellandagarna

Så här tillbringar jag rätt mycket tid...

Team Åre 2019

Hemresa från Wittenburg

Vardagsliv i Torsby, städa behövs ibland...

Exempel på Eriks och min matlagningskonst

Juvass igen!

Vardagsträning Hovfjället

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...