tisdag 17 januari 2017

Som mest intensivt

Nu är jag uppe mitt i den mest intensiva tävlingsperioden.

Utmaningen är att ta sig till och från tävlingar. Det är inte skolans ansvar att ställa upp med skjuts, utan det räknas som klubbverksamhet.

Så det är ganska mycket surr mellan föräldrar och åkare "kan ni köra?"

Det kan bli ganska stressande eftersom man vill åka på alla tävlingar. Även om vi sitter och planerar vilka tävlingar som är bra så kanske det inte blir att man åker ändå...

Nu i helgen är det ENL i Falun och Kungsberget, men nu har plötsligt Kungsberget blivit inställt, så då blir det att boka av boende och planera om. Vi är några som vill åka, så vi hoppas få ihop lite samåkning.

JAG VILL HA KÖRKORT!

Det är förhoppningvis inte så långt kvar och jag har förvarnat föräldrarna är när jag väl tar det, så kommer jag hem och hämtar bilen:)


Bild från i somras



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...