måndag 30 januari 2017

Vardag igen

Jo, om ni undrar, så tog jag mig ner igår. Långt ifrån problemfritt men med en hyfsad känsla att jag kan bättre, det finns liksom i kroppen. Punktade liiite igen. Nästa helg är det GS igen i Fjätervålen, brukar gå ganska bra där...

Idag har det varit en helt vanlig skoldag, var lite trött i morse då vi landade sent i Torsby igår. Blev en pizza på Ararat innan vi drog hem och packade upp.

Efter skolan drog jag iväg några spontanansökningar för sommarjobb. Jag har ju inte så mycket arbetslivserfarenhet, men jag får köra på att jag lever ett hyfsat ansvarsfullt liv och är van att ta hand om mig själv. Vi får se vad som händer.

Måste hinna ta nån körlektion också...


Gustav Dalmalm


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...