söndag 22 januari 2017

Falun- är jag nöjd eller?

Just nu ligger jag i soffan i Karlstad och slappar. Jag är nog hyfsat nöjd med helgen efter att ha funderat ett tag.

Direkt efter racen igår var jag mindre nöjd. Det var svårt att få fart i den flacka Källviksbacken. Några lyckades bättre, men jag var ganska frustrerad ett tag efteråt.

Men som sagt, man får titta på de positiva bitarna! Jag kom ner i alla fyra åken (safear kanske lite fortfarande omedvetet). Jag hade kortare avstånd till vinnaren i tävlingarna, och i sista åket hade jag 11:e bästa tid och under en sekund upp till vinnaren. Och jag punktade liite till!

Carl laddar om

Hultman fokuserad

Coola?

Materialarn

Gusten, jag och  Carl snicksnackar
Semdahl funderar på mat?
Här kommer en bildserie från Jörgen Hultman, tackar!!!:











Idag har vi försökt få till en buss till Hassela och det verkar lösa sig. Sedan är det Fjätervålen och då åker hela gänget dit!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...