tisdag 10 januari 2017

Fjätervålen trettonhelgen 2017, en vändning?



Som jag tidigare har berättat så har jag ju haft det lite tufft med SL på tävling.

Jag har gjort små misstag och stora misstag och för det mesta kört ur. Så började även denna säsong.

Däremot tycker jag det går bra på träning för då åker jag mer avslappnat.

Jag fokuserade på att komma ner i båda åken och självklart safeade jag en del i vissa partier men är nöjd med delar av åken som jag tar med mig till nästa tävling i Falun/Kungsberget om två helger.

Och jag kom ner i alla fyra åken.

Lite tog jag i för en stav gick av på mitten, hehe!

Att jag sen punktade pyttelite var ju en extra bonus...


Bara lite bilder, det var så kallt så kameran laddade ur












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...